Részletes keresés
A kosár jelenleg üres

Súgó [mindent mutat] [mindent elrejt]

Miért előnyös, ha regisztrálok?
A webboltban történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációhoz elég egy név, e-mail cím és egy jelszó, csak néhány másodpercig tart.
Több előnye is van, mert belépve:
  • polcra teheti azokat a könyveket, amiket csak később szeretne megvenni
  • több szállítási címet is felvehet a címjegyzékébe, vásárláskor egy kattintással választhat közülük
  • saját igényei szerint beállíthatja, hogy milyen készletállapotú termékek jelenjenek meg a részletes kereső találataiban és a kategória-böngészőben.
Mit csinálnak az adataimmal?
Kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, a futárcégen és egyéb partnereinken kívül másnak nem adjuk át. Részletes adatvédelmi és adatkezelési szabályzatunkat Ezen az oldalon. találja.
Személyesen hol vehetem át a rendelésem?
Jelenleg az Anima könyvesboltokban és a Pick Pack Pontokon. (Előbbinél nincs szállítási költség.)
Online beváltható kuponokat is vásárolhatok? Hol?
Igen, a Kuponjaim oldalon (belépés után látszik a menüben). Itt megadhatja a kupon értékét, majd bankkártyával kifizetheti. Fizetés után kap egy kuponkódot, amit elküldhet emailben annak, akit meg szeretne ajándékozni vele.
Ezen az oldalon megnézheti a vásárolt és beváltott kuponok listáját is.
Hol találom a részletes Üzletszabályzatot?
Lemondhatom a rendelésemet?
Igen. Ha még nem vette át, csak küldjön egy emailt erről, nincs szükség semmilyen indoklásra.
Azonban kérjük, hogy ezt mielőbb jelezze nekünk, mert így sok felesleges munkától kímél meg minket (utánajárás, beszerzés, boltból visszakérés, csomagolás, kiszállítás, stb.).
Azt írják két napon belül feldolgozzák a rendelésem, már egy hete rendeltem és még semmi nyoma!
Ennek több oka lehet: pl. ha korlátozott készletű könyvet is rendelt, akkor annak beszerzése hosszabb időt vehet igénybe.
Ha volt benne előkészületben jelzésű könyv, ami még nem jelent meg, és együtt kérte a többivel, akkor arra vár a rendelése.
Ha úgy véli, hogy már meg kellett volna érkezzen, kérjük jelezze nekünk, munkatársunk gyorsan utánanéz és tájékoztatja, hogy hol tart a csomag.
Bankkártyával is fizethetek? Milyennel?
Sajnos nem mindig teljesen egyértelmű, hogy az adott kártya alkalmas-e online fizetésre, ami részben abból adódik, hogy a bankok eltérő feltételeket alkalmaznak.
Partnerünk, a K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.
A csak elektronikus használatra kibocsátott - electronic use only feliratú - bankkártyákat csak akkor tudjuk elfogadni, ha ezt kibocsátó bank engedélyezi. Ha nem biztos benne, érdeklődjön bankjánál, hogy felhasználható-e internetes vásárláshoz.
Biztonságos bankkártyával fizetnem?
Igen. A rendelés elküldésekor a K&H oldala jelenik meg, ahol a bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet.
Nem sikerült bankkártyával fizetnem, mi lehet a gond?
Sikertelen tranzakció esetén a bank hibaüzenetben közli a hiba okát. Ha ebből nem egyértelmű a probléma oka (sajnos gyarkan nem az), írjon nekünk.
Miért nem tudok bankkártyával fizetni bizonyos könyveket?
Mert ezeknél nem tudjuk garantálni, hogy be tudjuk szerezni. Ilyenek például az előjegyezhető könyvek.
Kifizettem online a rendelésem, de nem tudják teljesíteni, ilyenkor mi a teendő?
A kifizetett összeget visszautaljuk a számlájára pár napon belül.
Nyomdahibás könyvet kaptam, kicserélhetem?
Igen. Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat oldalon, kollégánk intézkedni fog a cseréről. A cserekönyvet átveheti valamelyik boltunkban, vagy díjmentesen kiszállítjuk a megadott címre.
Ami kifutott és nem kapható, azt miért mutatják a webboltban?
Mert úgy gondoljuk, hogy ezzel hasznos információt tudunk nyújtani azoknak, akik ezeket a könyveket keresik. Ha nem is tudjuk beszerezni, segítünk a könyv adatainak feltüntetésével - ezek alapján könnyebben rátalálhat máshol az interneten vagy antikváriumokban.
Az ilyen könyvek egyébként csak akkor jelennek meg, ha így állítja be a részletes kereső feltételeiben, vagy a "Beállításaim" oldalon.
Hány óráig kell elküldjem a rendelésem, hogy másnap megérkezzen?
Ha déli 12 óráig megkapjuk, és csak van raktáron jelölésű könyvek vannak benne, akkor másnap kiszállítja a futár. Ha korlátozott készletű, valamelyik boltból kell bekérjük, vagy a kiadótól beszerezzük, az több napot vehet igénybe.
Megadhatok pontosabb napszakot, hogy mikor szállítsa ki a futár?
A megjegyzésben jelezheti, hogy mikor volna önnek a legmegfelelőbb, amit továbbítunk a futárnak, de ehhez nem mindig tudnak alkalmazkodni. A futárnak sok szállítást kell adott napra beütemeznie, jelenleg azt tudja biztosan vállalni, hogy 8-17 óra között valamikor kézbesíti a csomagot.
Ha házhozszállítást választok, hol tudom megnézni, hogy hol tart a rendelésem?
Belépés után a "Rendeléseim" oldalon, a "csomag követése" gombra kattintva megjelenik a futárcég aktuális információja a csomagról.
A csomag követésénél az jelenik meg, hogy "A csomag nincs jelen a futárcég rendszerében" - ez mit jelent?
Ez két esetben lehetséges: a futár központjában még nem regisztrálták, vagy már kézbesítették és törölték a rendszerükből a rendelés adatait.
A futár minden délután átveszi tőlünk a másnap kiszállítandó csomagokat, de a központi rendszerükbe csak este kerül be, addig nem látszik a csomagkövetőben.
Módosíthatom a futárnál a kiszállítás napját?
Igen, amikor a csomagja beérkezik a futár központjába, értesítést küld erről e-mailben és smsben (ha megadott mobilszámot is), amire válaszolva megadhat egy másik napot az átvételre.
Utánvéttel is rendelhetek külföldre?
Nem, külföldre csak bankkártyával kifizetett rendeléseket szállítunk.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi lehet az oka?
Előfordulhat, hogy az e-mail szolgáltatója spamnek nézi a levelünket vagy egyéb technikai okból nem kapja meg.
Visszaigazolást minden esetben küldünk, ha mégsem kapta meg, kérjük feltétlenül jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak.
Összevonható két rendelésem?
Igen, ha egymás után küldte el, egy csomagban fogjuk kiküldeni.
Mennyi a szállítási költség belföldre?
Ezt a rendelés értéke határozza meg, belföldre: 2000Ft alatt 1100Ft, 2001-5000Ft között 800Ft, 5001-10000Ft között 600Ft, 10000Ft felett pedig INGYENES.
Külföldre hova szállítanak és mennyibe kerül?
  7000 Ft-ig 7001-17000 Ft 17001-27000 Ft 27001-37000 Ft 37001-47000 Ft 47000 Ft felett Szállítási idő (nap)
Ausztria3500 3600 3800 4000 4300 4600 2
Belgium5900 6100 6300 6600 6800 7000 4
Bulgária6600 6800 7100 7500 7800 8300 3
Csehország5900 6100 6300 6600 6800 7000 3
Dánia6600 6800 7100 7500 7800 8300 4
Finnország9800 10200 10500 10900 11500 11800 5
Franciaország6600 6800 7100 7500 7800 8300 4
Hollandia5900 6100 6300 6600 6800 7000 4
Lengyelország6600 6800 7100 7500 7800 8300 3
Lettország8000 8200 8600 9000 9400 9800 6
Litvánia8000 8200 8600 9000 9400 9800 5
Luxemburg5900 6100 6300 6600 6800 7000 4
Nagy-Britannia6600 6800 7100 7500 7800 8300 5
Németország5300 5500 5600 5900 6000 6300 3
Olaszország5900 6100 6300 6600 6800 7000 4
Portugália9800 10200 10500 10900 11500 11800 5
Románia5900 6100 6300 6600 6800 7000 2
Spanyolország8000 8200 8600 9000 9400 9800 5
Svédország8000 8200 8600 9000 9400 9800 5
Szlovákia3500 3600 3800 4000 4300 4600 2
Szlovénia6600 6800 7100 7500 7800 8300 3
Észtország8000 8200 8600 9000 9400 9800 5
Írország14100 14400 14700 15400 16000 16700 5
Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?
Ezen az oldalon küldje el email címét, amivel regisztrált - erre elküldünk egy új jelszót, amit belépés után módosíthat.
Nem tudok belépni, mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy helyesen adta meg az email címét és a jelszavát. Ha új jelszóval sem sikerül, írja meg nekünk a problémát.
A Facebook belépés gomb mire való?
Ha van Facebook azonosítója, akkor ezzel egy kattintással be tud lépni, nem kell megadni az e-mail címet és a jelszót.
Ha már van webboltos felhasználói fiókja, előbb lépjen be a hagyományos módon, majd a Saját fiók > Beállításaim > Adataim oldalon kattintson az "Összekapcsolás Facebook fiókkal" gombra. Ezután mindkét belépési módot használhatja.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-86287/2015